Spanar inne på MQ

Hej!
Snart ska jag dra mig iväg till Strömpis och kolla på Fashion Pack, det ska bli roligt. De hade premiär på sin nya show förra veckan, så det ska bli spännande och se vad för kul de har salgit ihop denna gång.
Något som är desto mindre kul är att jag börjar klockan 06:30 i morgon, dessutom är det ett 12 timmars pass. Segt, men kommer bli fint när lönen kommer hehe.

Denna helg som kommer hade jag lite planer och ideér som jag tänkte skulle ske och göras, men nu så ska jag tydligen jobba från öppning till stängning båda dagarna så det blir lite svårt. Fast det blir nog bra.

Idag har jag varit ute hos pappa, dagen har gått riktigt fort och jag har tillbringat en del av den genom att kolla på One tree hil, fick gråta en skvätt. Antingen är det jag som är överkänslig eller så är det faktiskt jätte sorgligt, för jag kan inte låta bli att fälla minst en tår till varje avsnitt. Jag är lite cipi.
Det blev också en tur till Marieberg med Jennike, vi käkade lunch, kollade runt och hade det trevligt.
Köpte mig ett par armband och örhängen i leopardmönster ( som ni alla vet, älskar det mönstret och just nu så är det så pass inne så det säljs också i varje affär), sedan fynda jag mig en paljettväst och lite trosor. Vet dock inte ifall västen får flytta in i garderoben eller ifall den åker tillbax. Fast den är riktigt fin! Så får se=)

Ibland får man faktiskt offra sig, det gjorde jag idag. För när vi var på Marieberg fick jag i uppgift att gå in på MQ och kolla lite grejer, haha. Han som jobbade där lär faktiskt tro att jag hade något fel. Hur som helst, det kallas för uppoffring!

Efter trip till Marieberg åkte jag hem till pappa igen, käkade lite grillat och sådant. Söt som han är hade han köpt fetaost (för att jag älskar det) utan att jag bad honom. Omtänksamt!

Ska nu ta och avsluta här för att bege mig till Strömpis! Blir trött bara jag tänker på att jag ska upp vid 5 i morgon. Suck.
Puss , Nalle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0