ljugapa

Hej!

Idag har jag varit riktigt trött och haft huvudvärk mer eller mindre hela dagen, glad var jag eftersom jag hade en kort arbetsdag men som gjorde så jag fick vara kvar, jobbade närmare 11 timmar i stället för 3. En viss skillnad.
Nu har jag precis käkat en fralla och pratat med Lisa i telefon, ungen åker ju i morgon till Tyskland och jag fick precis reda på att hon dessutom ska bila ner, jag vill oxå! Trodde först hon hade ljugit för mig, för jag var bombsäker på att hon skulle flyga, men kan lika gärna ha drömt det. Hur som helst, jag vill också bila i Europa.

Ska nu hoppa in i duschen och försöka få tag på brodern min som ringt mig, blir kanske och träffa honom ett tag, men skulle just nu vilja lägga mig nyduschad under mitt täcke och sova lite middag.
- en jäkla dålig ovana som en viss person en gång i tiden lärde mig. Hehe. Måste vänja bort det.

Nalle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0