Liseberg 09!

Så var denna dag gjord. Den har varit riktigt trevligt då vi tidigt i morse begav oss iväg till Göteborg för att gå på Liseberg.
Det var inte så jätte mycket med folk där, med tanke på att vi var där en lördag. Vi hade tur med vädret där vi hade skinande sol och väldigt varmt, medan ni här hemma i Örebro hade regn.
Hörde från min mor att två tak på Marieberg hade "regnat sönder", de hade gått genom/rasat på grund av regnovädret, då dem självklart fick stänga dessa 2 butiker som blev drabbade och kunder sprang hejvilt!

Tillbaka till Liseberg, jag och Lisa kom på en bra teknik i vissa karuseller, vilket var ganska kul. Tyvärr var den nya attraktionen avstängd, vet faktiskt inte varför, men den såg inte sådär jätte rolig ut direkt.
Efter en hel dag spenderad i Göteborg är jag ganska seg, men inte så jätte trött som jag "bör" vara med tanke på att i natt blev det inte många timmars sömn. Det gick bara inte, vi hade annat för oss och kunde inte sova. Haha.
Däremot ska jag försöka göra det nu!
Kanske kommer lite bilder senare, beror på hur jag känner i morgon:P Hehe.

Nalle


Kommentarer
Postat av: Lisa.K

HAHA! Du glömde skriva att vi fastnade i en karusell.

2009-07-05 @ 17:27:48
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: Lisa.K

HAHAHA! Koll den här länken är du schnäll. http://tjuvtittat.se/skyltar/rubrikn-overflodi/

2009-07-05 @ 17:29:08
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0