Ledighet

Hallå!
En dag idag då man fick vara ledig, vilket känns skönt! Dock har den gått väldigt snabbt.
Vaknade upp med Krause, blev att ta det lugnt ett tag sedan efter hon åkt hem, cyklade jag iväg och simmade. Blev as förbannad när jag var iväg, hur mycket folk som helst och dessutom så tar ingen hänsyn till bassängen som är till för motionssimmet, barn plaskar omkring och även äldre människor simmar över och tror att det är någon jäkla barnbassäng. Kanske det är jag nu som låter som en pensionär, men jag blir as irriterad på sådant!
Blev tack vare allt folk inte lika långt simmande som jag hade tänkt mig, men blev lite grann ialf.

Nu sitter jag här och har smaskat lite på Ben & Jerry's, åt direkt ur förpackning, sådant får man göra! Det var riktigt gott, men nu sitter man här med världens magvärk, fast får skylla mig själv. Jag tycker att Ben & Jerry's glassen bör vara laktorfri.

Eftersom jag är själv hemma detta dygn, har ingen av mina käraste i närheten har jag inga ideér på vad jag ska göra. Tror det blir ganska lugnt, kanske lite tittande på Gossip girl som ramlade in i brevlådan för någon vecka sedan. Eller lägga mig och läsa... Läser en riktigt bra bok just nu, 14 år till salu heter den. LÄS DEN!
Men känner mig lite ensam faktiskt, inge kul. Skulle vilja haft Mårten här, gud så mysigt. Saknar honom! <3

Förresten tappade ju bort min nya fotlänk häromdagen, som var sprojlans ny, tack och lov hade de fått in nya sådana så köpte mig en ny idag!

Tänkte även påpeka att Harry Potter 6, var riktigt bra. Blev lite smått irriterad på dem som satt bredvid oss, de var mer intresserade på vad Lisa och Jag gjorde än vad som hände i filmen, dock så blev folk irriterad på oss, mest mig kanske för att jag skrattade i fel tillfällen i filmen. Hehe. Sömnbrist kan man kalla det, eller så var det bara väldigt roligt. 
Sedan råkade man slänga ur sig några klyschiga kommentarer som fick Lisa att skratta vilket störde resten av dem i salongen, jag säger bara förlåt till er. 
Tror att filmen blir ännu bättre ifall man läst böckerna, vilket jag gjort. 

På tal om film har en annan film snart premiär som jag bara måste se, minns inte riktigt vad den hette, men någonting med Göran?! Kan det stämma? :) hehe. 

 Slut babblat här. /Nalle

Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Ja, han har ju blivit en redig karl. HAHA

2009-07-23 @ 20:01:11
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0