J,M,L

En ganska så ointressant konversation jag och braudsen hade häromdagen. Haha.

J: - Asså du Malin, jag tycker fan att J.A är jäkligt snygg.
M: - Visst är han?! Äntligen någon som medhåller.
J: - Tycker inte du det Lisa?
L: - Har inte sett han, vet inte vem han är.
M: -du har verkligen missat något... Måste få träffa han
J: - vill också göra det, haha . Men hur gammal tror du egentligen att han är?
M: - ingen aning faktiskt... Han är svår att sätta åldern på.
J: - jag vet, han skulle kunna vara 23, lika gärna som 26..?!
M: - aah jag vet, men tror han är 23, typ..
L: - vaa? Nej, jag kan slå vad om att han är född 87.
J: - hur gammal är man då?
L: -  22?
J: - NEHEE! det ärhan inte .. tror nästan han är äldre än 23..
L: - nej! han är född 87!
M: - Hade du ens sett honom?
L: - Ja, johannas bror?
M&L: - HAHAHA.. vaa? vi snackar ju om J.A
L: - jaha, trodde det var J.E

Kul var det när vi hade diskussionen. Lisa halka på ett bananskal (igen) rakt in i konversationen. Hon har ju inte ens träffat människan (A). HAHA.


Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Aschå, ibland händer det ju att man halkar på bananskal, typ i stockholm eller något. ;)

2009-07-30 @ 09:26:19
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0