Ingen tid

Hej!
Som ni säkert har märkt har jag inte haft så mycket tid för bloggandet. Jag har jobbat 8 dagar i sträck och ska jobba i morgon med. Sedan får jag några dagar ledighet, det ska bli riktigt skönt.
Dessutom har jag varit så trött eftersom jag försöker göra andra grejer också, även att jag jobbar. Så det har blivit lite sömnbrist nu mot slutet.

I fredags efter jobbet så åkte jag till stan för att träffa Julia, Sandra var även med. Julia skulle vara i Örebro i 2 dagar så det var lika bra att passa på och träffa henne, eftersom hon annars bor i Norge.
Efter det blev det hem, göra sig i ordning för att parta lite. Någon fyllde ju visst 18?! :) Haha.
Träffade en hel del trevligt folk.

Kvällen igår började med lite öl och vi skulle bege oss mot Pitchers, men det slutade med att vi blev kvar hemma, hade det mysigt och kollade på Rosa pantern 2.

Nu har jag precis diskat och duschat, väntar på att Krause ska ringa mig, som faktiskt snart är hemma i Örebro igen, känns skönt så hon och jag kan ha våra samtal varje dag igen. Sen vill jag ju träffa henne.

Nalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0