I'm back!

Hej!

Har precis satt mig här med en kopp kaffe,och funderar på ifall ja ska blädda i en bok, kolla på Walk the line på tv eller en anna film som just nu går på tv som handlar om Anna Nicole smiths liv. Men det får nog bli boken, för det är viktigt.
Har däremot väldigt ont i huvudet så det känns inge vidare, ska även upp vid 5 i morgon för att jobba så kvällen får ett tidigt avslut.

Robert kom för en liten stund sedan hit, jag, han och mamma har delat på ett glaspaket med chokladglass med chokladbitar, mums! Älskar det.

Helgen som varit har jag ägnat mig åt att vara på krogen, träffat trevligt folk, jobbat som en tok och så tagit en sväng i Askersund. Ganska händelserik helg och är väldigt trött nu frammåt slutet av den.
Nu när jag jobbar är jag så jäkla vilsen på dagar så det känns nu som en torsdag kväll, typ. Så är det söndag, hehe. I morgon blir det jobb igen, ledig på tisdag och har för mycket grejer som jag måste,vill och bör hinna med, vet bara inte hur tiden ska räcka. Framför allt ska jag sova ut, börjar bli trött på tidiga mornar. Hehe.
Känner dock också att efter denna helg har jag blivit fattig, fredagen blev dyr. Inge kul, och snart får jag en räkning på mina badkläder jag beställt, som jag dessutom ångrade att jag köpte. Hehe, en del av dem ialf. Kanske kommer tacka mig själv mitt i vintern då jag åker och simmar, eftersom de simkläderna jag har nu knappt är hållbara.

I dag åkte Storebror till Bryssel och Lillebror befinner sig i Strömstad, blir lite tomt. Tycker om att ha dem nära mig.

Dessa dagar när jag haft fullt upp, med jobb och allting annat så blir jag helt knasig i bollen, känns som mitt huvud är fullt med tankar och skit som jag återigen måste gå igenom för att lugna mig, dessa tankar består med massa konstigheter, dels lite grejer som jag inte får glömma att göra osv.

Puss, Nalle


Träffade Kajsa i fredags på frimis. Träffade mycket annat trevligt folk, de var trevligt!


Me & Faja :)




Här kommer lite andra bilder från kvällen. Som ni märker, jag tar bilderna. Haha. Linslus;)
Lite bilder på mig och lite av  de folk som jag träffade på Frimis.
Kan dock inte sluta le åt mitt och M:s "serious talk". Haha.

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0