Brother&Sis'


Haft någonting att göra hela dagen, fast har gjort "bra" saker. Började med att jobba tidigt i morse, sedan far jag iväg för att simma, efter blev det hem och så började jag städa. Dessutom har jag lyckats sova middag. Hehe.
När jag städade började ja gräva i min säng ( har förvaring under) och så hittade jag denna bild som faktiskt ska ramas in men som inte blivit av ännu.
Tror ganska många av er har sett orginal bilden, föreställer ialla fall min bror och jag när vi var pyttesmå.
Hittade en till "tavla/bild" som ska ramas in, men den föreställer en bild på min storebror när han är ungefär 2år gammal, också mycket fin. 

I morgon är jag ledig vilket ska bli riktigt skönt, blir att träffa Lisa ett tag och ut till Marieberg en sväng, tror jag. 
Jag blir lite rädd, nu i två dagar i rad på jobbet har jag lyckats fått några magiska krafter av ett slag mot mig, och dessa krafter har gett mig lite knepiga grejer. Haha. Mer tänker jag inte förklara! 

Nalle 

Kommentarer
Postat av: Lisa.K

HAHA! Magiska krafter!

2009-07-20 @ 19:50:16
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0