Bajsblogg

Fick för ett litet tag sedan ett samtal av en viss person som hade hittat en blogg han asgarvade åt, mycket tjat om att jag skulle gå in på den, vilket jag gjorde. Ett av de vidrigaste jag sett, hon bara pratar om bajs.
Om ni undrar vad den heter kan ni ju fråga, haha.

Annars har dagen varit lugn, träffade Lisa ett litet tag. Egentligen skulle även Johanna vara med, men så blev det inte. Morgondagen väntar med jobb, dessutom väldigt tidigt så det blir tidig sömn för mig ikväll. Just nu har jag verkligen ingen större lust att jobba, men kan bero på att jag har sådana problem att komma upp på morgonen, är verkligen morgontrött. Blivit de den sista tiden.

Nu ska jag titta på One tree hill, sedan blir det att lägga sig och läsa någon timma så jag blir seg och sömning och sedan somnar. Hehe. Som ett litet barn .

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0