alvedon är värdelöst ibland


Oj, just nu ser jag väldigt mycket emot imorgon vid 16:00, för då är jag äntligen ledig för ett tag, eller rättare sagt är ledig på torsdag. Sedan är det jobb i 6 dagar igen, sen ledig en dag till.
Hoppas innerligt att jag inte har denna huvudvärk som jag haft idag i morgon för tror inte jag klarar av att jobba då, har varit på gräns idag.
På tal om jobb, har kommit på den största och bästa anledningen med att jobba på Biltema, den får ni reda på någon annan dag, fast igår kom jag och Johanna på en annan bra grej, så nu finns det 2 anledningar, känns ju bra. Haha.  

Nu blir det snart lite kräftkäk som jag skrev tidigare, får försöka lägga mig tidigt, vilket kan bli svårt, men kommer annars vara helt död i morgon. Har precis slagit in ett paket, hehe, kan dock inte avslöja vad som finner sig i paketet, inte än.

Skulle vilja vara ledig, ha helg med fint väder och med trevligt folk, och ha det ungefär lika mysigt som jag och sofia hade den kvällen då denna bild togs.
Ska kila härifrån och proppa i mig lite alvedon och hoppas på det bästa. Men tycker fasen aldrig att det hjälper, dålig stil.
/ Nalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0