Fredag!

Hallå!

Nu sitter jag här igen, kvällen har varit trevlig. Jag mötte Lisa på stan vid 16:00, sen gick vi på stan några timmar... Jag köpte ett par örhängen som jag blev riktigt kär i, och kostade bara 39:-, så varför inte slå till? De är ett par ringar som är vita med grå/svart leopardmönster. Vi träffade även Johanna och Kenneth på stan, var lite små trevligt. Har inte träffat Johanna på evigheter, känns det som. Hehe. Jag hittade även ett till par örhängen och ett pannband som jag vill ha, båda två bestod utav pärlor. Pannbandet var jätte fint, vet inte när jag skulle använda det men det var fint och då vill jag ha det, haha! Funderar på att köpa det någon gång i veckan som kommer. Likaså de andra örhängena.

Efter några timmars shopping så skulle Lisa ut och äta så då  åkte jag hem till Niklas och Jonny, det var trevligt. Där var även Ellinor, Samuel och Jonnys bror Josef. Sen efter ett tag kom även Lisa dit. Vi satt och snackade, kollade på TV och käkade popcorn. Hehe. Vid halv 11, gick jag och Lisa till bussen för att åka tillbaka in till stan. Där skildes vi åt på järntorget, jag tog 16:on och hon tog 14:on. Hehe.

Såg nu på internet att Så ska det låta var på tv ikväll, och min andra man var med, Brolle. Så har startat det programmet nu på www.svt.se, det får man ju inte missa! Vilket jag iför sig gjorde när de var på tv:n, men får se det nu ialf!

Denna dag har varit ganska skön, inga lektioner, tränat, träffa Lisa och bara tagit det lugnt!
Nu ska jag sitta här ett tag, sedan lägga mig och läsa, sedan somna... Så skönt!


Malin


Mina nya underbara örhängen som jag är förälskad i!


Coolingarna!


Just me...


Coola Lisa som är väldigt bra i alla lägen! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0