Trött på eländet!

Denna dag har det inte hänt något speciellt, har ungefär sett ut såhär, övningskört, hem, träffat Max, upp på stan, somnat, satte mig här. Och här sitter jag, blir trött på att man ibland inte kan stänga av sin hjärna och alla konstiga tankar och funderingar, för jag orkar inte. Jag orkar snart ingenting längre... Skulle vilja lämna Sverige för ett tag, ialf Örebro och åka bort ett tag och bara ta det lugnt, utan några bekymmer!
Dessutom är det as kallt i hela lägenheten så jag blir tokig, jag fryser och fryser, spelar ingen roll hur mycket kläder man tar på sig, så på så sätt skulle det passa ännu bättre med en utomlandsresa!

Förut när jag var på stan köpte jag ett par skor från stadium, ett par vita tennisskor i tyg, för endast 199:-., hade ett par likadana förra året fast i svarta, så ska spara dom tills våren/sommaren.
Känner mig ganska tom idag, även tom på ord.
Dessutom fick jag ett erbjudande, 4nr av en tidning, en flm, en väska till smink och ett lipgloss för endast 79kr, kändes väldigt bra så det "råkade" jag beställa. Jag och erbjudanden, slutar nästan alltid med att jag faller för dom... Men den sminkväskan har ja kollat på tidigare och den kostar egentligen 170kr så det känns ju bra eftersom jag får den nu för 90kr billigare plus massor av andra saker!
Men ska nu gå in till mitt rum och kolla på Efterlyst.

/ Malin


Här är skon jag köpte fast mina är helvita!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0