Trevlig kväll med Krause!

Hejsan!

Nu sitter jag återigen hemma hos mamma, ska alldeles straxt gå och lägga mig för jag ska upp i tid i morgon, inte så jätte tidigt men jag får inte sova hur länge jag vill. Kvällen blev för mesta dels tillbringad hemma hos Lisa, det var mycket trevligt, blev en omgång i Monopol och jag vann väldigt stort. Men jag är ju kung på spel! Haha.
Blev hämtad av Joakim, då jag även träffade P3, Jonny, Sofia och Niklas! Å nu så sitter jag här.

Jag är väldigt frustrerad, arg, ledsen och besviken, vet inte hur jag ska hantera mina känslor, skulle bara vilja stå och gapa om allting till dem. Men man "måste" behärska sig, men frågan är hur länge till jag orkar det. Så mycket som du lovar och lovar men ändå hela tiden gör raka motsatsen. Ska väl inte klottra ner hela bloggen med mina tankar och åsikter, men som ni nu vet, är jag väldigt arg med blandade känslor!

Äntligen ska jag i morgon få träffa min honey, ska bli trevligt.... Konstigt nog längtar jag redan till nästa helg, och ser stort fram emot påsk lovet. Ett tag kvar, men tiden går nog ganska fort.

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0