Torsdag eftermiddag!

Hej!

I morse var det segt att komma iväg till skolan, igen. Men hade ändå ganska skön dag, kollade på film mellan 9:15 - 11:25, rast, stavgång på idrotten och sedan en film igen. Väldigt skönt! Råkade naturligtvis somna på den sista filmen, då vi satt i Riografen, men det är sådant som händer och jag har en förmåga att 9 av 10 ggr somna mitt i filmen. Hehe.

Efter skolan gick jag på stan ett tag, rensade huvudet och kollade lite... Träffade Lisa när jag skulle hem, det var trevligt. Hon och jag har kanske planer inför hennes 18-års dag, men jag är nog inte lika på som hon själv är så det kanske bara blir hon. Vad för planer det är avslöjar jag senare.
Resten av dagen har jag inga planer, ska cykla upp på stan snart och fixa biobiljetter, annars händer inge särskillt mer än att jag kanske skulle övningsköra, men det vet man aldrig ifall det blir av eller inte. Är lite rastlös men samtidigt väldigt tung och seg i huvudet, har inte sovit så bra de senaste nätterna.
I morgon har jag en väldigt skön dag i skolan, har eget arbete som man "gör" hemma, sedan börjar jag klockan 14:00 och slutar 15:30, (tråkig tid) men får sovmorgon och lektionen är Mentalträning, som inte brukar vara så jätte ansträngande.

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0