Sista lovdagen!

Hejsan!

Nu har jag äntligen tid för att sätta mig här, gick upp tidigt i morse, var as trött men var tvungen. Har idag städat, övningskört lite och inte gjort så mycket mer.
Nu sitter jag här och kollar på Andra avenyn, har precis ätit lite och är verkligen proppmätt! Ska snart träffa Robert ett tag, trevligt! Känns väldigt segt och tråkigt att det idag är den sista lovdagen, lovet har gått väldigt snabbt och skulle sitta fint med en vecka till, men men.
Har inga planer inför kvällen men skulle vilja hitta på något, känner mig lite rastlös och har lust att göra något kul. Men vi får se vad som händer.

Ska nu gå och diska och sedan åka iväg med Robert.
Skriver senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0