Övningskört!

Hejsan!

Idag ska jag träffa Max, första gången på lovet. Alltid trevligt... Har precis kommit hem och innan så övningskörde jag, gick ganska bra, blir ialf bättre och bättre. Nu ska jag straxt lägga mig på sängen och läsa lite, är as trött sen så dyker väl Max upp här så småningom. Men egentligen skulle jag behöva städa mitt rum, är väldigt dammigt just nu, men tror jag spar det till söndagskvällen :P Skulle även behöva gå ner och kolla efter någon tvättid och diska
Känns tråkigt och jobbigt att lovet snart är slut, skulle vilja ha en vecka till. Jag skulle vilja ha mer Sex and the city avsnitt att titta på, men får inte sista boxen föräns i helgen. Jag vet att jag tjatar om det, men det är så bra...!


M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0