Onsdag den 25:e...

Hejsan!

Denna vecka har varit hittills väldigt turbulent, så igår hann jag bara inte och hade ingen ork att sätta mig här och skriva. Så jag får vara desto mer aktiv nu! Hehe. 
Aja, idag mår jag inge vidare så jag är hemma istället, har precis satt mig här med en halv macka som jag ska försöka få i mig. Jag vet inte hur jag ska förklara de här dagarna som varit, men det var varit mycket i skolan kring lite grejer och ännu jobbigare hemma. 
Natten mellan måndagen till tisdagen är nog den värsta natten jag har haft, medan denna natt var helt underbar och jag önskar att dem nätterna kommer att få fortsätta. Samtidigt är det mycket tankar och funderingar just nu... 

Så eftersom jag är hemma idag och klarar av saker emellan åt så har jag börjat tvätta lite och diskat. Det gäller att försöka vara sysselsatt så att jag inte tänker så mycket. Jag ska lite senare kolla Andra avenyn, sen skulle jag vilja kolla lite på bokrean ifall det finns några roliga böcker, men det får bli en annan dag då jag känner mig lite bättre. 

Nu ska jag ialla fall göra något annat, inte sitta här. Kanske kolla på American history X, började kolla på den igår, men blev inte så långvarigt... Har sett halva förut, ungefär början och slutet men aldrig mitten. Så kanske jag ska titta på den.

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0