Ny blogg, samma bloggare!

Hej!
Yes, samma person som bloggar bara att jag bytit namn helt enkelt, varför jag gjort det är olika skäl. Så från och med nu så får nu gå in på den här.
Det nya namnet är alltså http://MalinPetersons.blogg.se, jag satt och funderade på ifall jag skulle skriva med två T och två S, men beslutade mig med att köra med ett T och ett S, det är egentligen så jag heter, Malin Peterson med ett T och ett S, men den sista tiden har jag ibland skrivit med två st för enkelheten, slippa få frågan, heter du Pettersson eller Peterson, och så stavar mamma ibland med två T och S, dessutom kommer det att stå med två Pettersson på körkortet och inte Peterson. Men det är inte så jag heter, så nu är det med ett T & S. Känns bäst så!

Malin



This is me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0