Min torsdag!

Hejsan!

Denna dag har gått väldigt snabbt och det känns jobbigt att det är sista lovdagen i morgon! Men jag har spenderat dagen med min honey, vi har varit på Marieberg och stan, även suttit hemma och kollat på film och sovit middag. Han klippte sig på Marieberg och jag fyndade en väska, har tittat på liknande fast i svart, men tyckte att den här kommer passa utmärkt inför våren/sommaren. Den är lite korall/orange färg. Max köpte även lite fiskedrag och hämtade ut sina skor.
När vi var klara åkte vi hem, fixade käk och jag valde film, lyckades ändå somna i den, när jag väl vaknade så trodde jag att klockan  var närmare 23:00, men den var bara 17:00.
Diskade och röjde undan, sedan gick jag in på mitt rum och där hade Max slocknat. Haha. Vi båda sov fast i omgångar...
Klockan 19:00 åkte han hem, och sen dess har jag suttit och stickad och kollat på Andra avenyn. Har en del avsnitt kvar tills jag är på de som går NU på TV.

Nu ska jag, mamma och Robert straxt åka hem till Niklas, bara kolla läget och så... Får inte bli för långdraget för jag ska upp tidigt i morgon!

/ Malin


Här är min nya väska, lovade en bild på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0