Melodifestivalen del 3

Hejsan!
Just nu sitter jag ute på landet hemma hos pappa, det är ganska skönt att komma ut hit med jämna mellanrum. Men blir inte så långvarig, ska sedan vidare till Krause! Det blir en massa mys där, hehe. Jag har tänkt på en sak, Beyoncés skiva är väldigt bra rakt igenom, lyssnar på den just nu!
I kväll blir det väl att kolla på Melodifestivalen, har däremot ingen aning om vilka som ska vara med, känner att jag inte är så intresserad heller. Hehe. Men såg första delen av Melodifestivalen och jag förstår inte varför de har gjort det så krångligt, känns jätte krångligt att två bidrag går vidare och sen "tävlar" de mot varandra och att en jury har chans att välja ett bidrag som ska gå vidare. Det känns väldigt onödigt krångligt, det var väl bra som det var förut? Det är i alla fall min åsikt!
Jag ser fram emot morgondagen, samtidigt som jag inte gör det eftersom söndagar är aldrig speciellt roliga, förutom dansen och det jag ska göra i morgon.
Just nu har jag så mycket konstiga känslor i kroppen och så mycket jag skulle vilja skrika ut samtidigt som jag bara skulle kunna börja gråta.
Men har inte bestämt mig ännu vart jag ska sova inatt, har 3 om inte 4 alternativ... Haha! Vi får se hur det blir med det. Nu ska jag gå och titta på Disney Chanel ett tag, för jag älskar verkligen tecknat och har inte den kanalen hemma hos mamma så man måste verkligen passa på. Hehe...

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0