Måndag

Hejsan!

Idag så fick man gå tilbaka till skolan då, kändes inget vidare efter en veckas lov. Dessutom har jag haft ont i huvudet och varit jätte seg. Efter skolan blev jag kvar på stan, träffade Lisa ett tag och gick runt.
Har även övningskört lite grann idag, det var roligt. Nu sitter jag här hemma och har precis tagit alvedon, snart kommer Max. Ska lite senare läsa igenom mina Naturkunskaps papper, har redovisning i morgon om Örats uppbyggnad och funktion.

Igår så körde vi från Västhaga hem till mig igen (Norr) på ca 2min, gick i 120km/h ungefär hela tiden. Höll dessutom på att åka in i ett trafikljus, snurrade ett halvt varv,  men han fick hejd på bilen i sista sekund. Vilket var tur! Vi mötte t.o.m med polisen, men därför vi hade så bråttom var för att just då skedde det ett inbrott i Joakims bil, precis utanför våran balkong. Så han fick panik, hann tyvärr inte fram i tid, olyckan hade redan inträffat. Han blev av med sin GPS.
Jag fattar verkligen inte hur folk vågar göra inbrott, dessutom inte sådär mitt utanför massvis av lägenheter, men det finns ju tyvärr folk till allt. Hur som helst, så jäkla typiskt häromveckan var det P3 (på en innergård) och nu Joakim, tycker synd om honom.

Nu ska jag lägga mig på sängen, läsa lite och kanske ringa Lisa tills Max kommer!



Malin





Kommentarer
Postat av: Anonym

synd..

du, jag har inga pengar på mobilen,tänkte bara säga det eftersom du skickade sms igår ;p

2009-02-24 @ 11:42:37
URL: http://johannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0