Ledig! :)

Hallå!

Idag så hade jag inget tema, så istället för att börja klockan 8:15 skulle jag börja vid 14:00. Men när jag väl var på stan sedan så träffa jag en i klassen som sa att det inte var någon mentalträning, så då hade jag inga lektioner alls. Vilket innebär att jag är ledig idag! Skönt! Men lite småretande, för i morse ställde jag klockan på 10:00, tänkte att jag skulle iväg och simma innan mentalaträningen, var seg och trött när jag vakna men drog iväg ändå. Märks att jag inte sovit ut på några dagar, för sov ca 10 timmar inatt men var ändå jätte trött. Hur som helst, jag cyklade iväg för att simma, han tyvärr bara simma i 45min för att jag skulle till skolan sen. Åkte upp på stan och fick höra att det lektionen var inställd, då kunde jag ju lika gärna ha sovit en halvtimma till och simmat i en hel timma. Men men, ska väl inte klaga ändå.
Lite småretande bara.

När jag ändå var uppe på stan skulle jag köpa mig något att äta, till frukost/lunch, det luktade grillad kyckling i hela Ica, så jag köpte mig en. Så sitter nu här och har delat kycklingen, så en halv kyckling får bli min frukost/lunch. Hehe. Ska bli smaskens!
Lite senare ska jag nog gå på stan ett tag med Lisa, hon ville kolla lite på bokrean och så. Trevligt! Ska kanske även gå ett tag på stan med Niklas.
Har inga större planer inför kvällen, men det bir väl att hitta på något ialla fall. Kanske hem till Niklas och Jonny, eller Joakim... Vi får se :)

Igår kväll vid 22:00 åkte jag och Joakim ut och övade lite grann, det var kul. Kände nu en stor skillnad på mammas bil och deras bil, ska även snart få testa Joakims, då kommer jag vara nervös. Hans pärla liksom!

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0