Lagerhaus på Marieberg!

Denna dag har gått snabbt och jag har varit ganska trött i huvudet.
Jag, Lisa och Katarina var ute på Marieberg, bl.a. Lagerhaus hade öppnat, vilket är en av mina favoritaffärer, där har de ungefär allting. Alltid lika spännande att gå in där och där hittar man jämt något som man vill ha. Vet inte i hur många saker jag blev kär i idag. Många var det ialf. Men har inte så bra med pengar så det fick bli mest att titta och drömma lite!
Köpte en väska ialf, som jag tittat på i en längre tid. Har kostat 240kr, men var halva priset. Har en likadan fast i en annan färg, men den här är i svart vilket är en bättre färg för mig.
Efter några timmars shopping, så åkte vi hem till mig, (jag och Lisa). Vi käkade och fixade lite annat, sen blev det att åka till Jonny och Niklas. Mycket trevligt. Hehe!
Och återigen sitter jag här...
Ska inte klottra hela bloggen med det, men är fortfarande tankspridd och just nu känner jag mig väldigt nere och rastlös.

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0