Klump i magen som aldrig kan sluta värka

Det sades en vecka, och snart har det gått en vecka. Det gör mig nervös, orolig och ledsen... Jag mårilla konstant och allting bara växer i mun på mig. Det kryper i kroppen och jag kan inte sitta still, vill inte vara hemma och får ingenting gjort.
Och den där klumpen i magen, som bara svider och svider... Under dessa dagar som gått ihopp om en väntan som jag kanske aldrig mer får uppleva så har jag någonstans förträngt verkligheten och det är nu den kommer ikapp!
Jag klarar inte av det, jag kanske inte vet vad som kommer att sägas men kroppen har ställt in sig på en sak och det gör mig bara mer ledsen. Framförallt också att verkligheten närmar sig.
Det blir inte bättre när man har en hel natt full av drömmar... Vaknar upp varannan timme av att man ligger och gråter, samma drömm hela tiden. Kanske verklighetsdröm också? Det sägs att berättar man en dröm för någon så kan inte den gå i uppfyllelse, så det är vad jag ska göra nu, berätta, berätta och berätta den, så "kan" det inte hända.


M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0