Hemma hos Storebror!

Hallå!

Nu sitter jag hemma hos Joakim, Sofia är även här, lite senare kommer Robert och Mamma också hit. Vi ska laga lite mat, det blir tacos. Mumsigt! Kände att det kunde vara skönt att åka hemifrån så jag inte hela tiden måste bli påmind och hela tiden sitta och tänka och fundera. Allt känns så overkligt. Det värsta är att jag inte kan göra något.

Idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt för de mesta. Har försökt hålla mig sysselsatt hela tiden så jag slipper sitta och fundera. Men ska till skolan i morgon hade jag tänkt mig. Idag är den 25:e, vilket innebär vår dag. 
Nu ska jag sätta mig i soffan med de andra och kolla på tv.

Main


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0