Fynd!



Titta vilket fynd jag har gjort, två böcker på bokrean för endast 50kr. Den ena heter Sista chansen av Marian Keyes och den andra heter En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella. Tyckte det var ett bra fynd!
En shopaholics bekännelser går ju snart på bio, jag och Lisa skulle egentligen titta på den på förhandsvisningen på SF, för jag skulle få biljetter, men det strulades lite.

Denna kväll har jag inte fått mycket gjort, har förmesta dels suttit här och försökt komma på lite idér till min novell, som vi ska skriva nästa vecka i skolan.

Gårdagen hemma hos Storebror blev mycket trevlig, skönt att åka dit och skingra tankarna lite. Vi åt tacos och Robert och mamma kom även över, sedan så satt vi och snackade en del om allt möjligt. Diskuterade bl.a. om hur det var när mamma och pappa fortfarande var gifta och lite annat, även kring inbrottet.

Små tittade förut på Den rätte för Rosing, men var inte så inne i programmet så kan inte uttrycka mig så värst. Men tycker det är lite konsigt att man ska ha en egen serie för att man vill hitta en man. Fast det är min åsikt. Kanske blir lite små kul att titta på ändå, vem vet?


Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0