Dagen blir tillbringad med Kraus... e!

Hallå!

Skulle egentligen upp tidigt imorse och iväg och simma, men hade ingen ork, kände att hela kroppen strejkade emot det. Lyckades ändå vakna tidigt av mig själv, men blev inget simmande. Istället kollade jag på två avsnitt Sex and the city, så nu har jag inga avsnitt kvar. Har en säsong kvar att titta på, men lånade sist bara 4:e och 5:e säsongen, men får nog den 6:e idag! Börjar bli besatt av det, känns väldigt bra i alla fall att det ska komma en till långfilm med dem.
I bland undrar jag hur kroppen tänker, häromdagen gick jag och la mig väldigt tidigt och sov jätte länge dagen därpå, men i natt gick jag och la mig sent men lyckades ändå vakna väldigt tidigt. Kan man inte få något mellanting?

Idag blir det att träffa Lisa, hon ska komma hit. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men blir väl att ta det lugnt och kanske kolla på filmen Systrar i jeans, andra sommaren, vi blev ju så kära i första filmen när den kom och jag blev kär i böckerna när dom kom, så man måste helt enkelt titta på andra filmen, även om det inte blir samma "succé" som när man såg den första filmen.
Sen ikväll har jag min grej igen. Men det är inte många gånger kvar nu....
/ M


Systrar i jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0