Blandade känslor

Hej!

Förut idag när ja och Roberg var iväg gick bra, för det mesta. Fast det tog väldigt lång tid med det vi pysslade med, men förhoppningsvis var det värt det och så är det ju alltid lika trevligt att träffa Robert, haha! Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn lite grann och snackat med Sofia, hehe. Vi har kommit fram till några saker...
Åt nyss med mamma och Robert, det var potatisklyftor och kycklingfilé, så nu är jag proppmätt, dessutom blev jag illamående och fick ont i magen... Hoppas det går över snart!

Gud vad jag saknar Max, ändå sågs vi ett litet tag igår, jag vet inte om jag saknar han så väldigans mycket för att jag vet att vi inte ska ses på ett antal dagar, eller om det bara "är" så ändå?! Skulle vilja att han var här nu, vore så mysigt.  Men i stället blir det lite andra grejer... Hehe.
Morgondagen ska jag bl.a. tillbringa med en av de bästa personerna som finns och såklart pappa. Har inte träffat honom på  ett bra dag, och tack vare honom idag lyckades jag få ihop slantar så jag kunde köpa PepsiMax, haha. Skulle egentligen ut till landet idag, men så blev det inte. Både skönt och synd.

Känns som att det här lovet har gått snabbt och speciellt gårdagen och denna dag, hinner inte riktigt göra allt som jag tänkt mig. Men det kanske hör till. Jag förstår verkligen inte varför jag är så rastlös hela tiden, det kryper i benen på mig, ungefär så att jag skulle kunna tänka mig att gå ut springa, så man blir lugn.

Malin


Detta är jag och min going. Och jag saknar honom så fruktansvärt!


Ännu en till på oss, men så är det....


Me...


Titta vad jag har gjort, ett par rosa/lila raggsockor med glitter i garnet
& ett par blå randiga raggsockor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0