Besök utav Sofia!

Hallå!
Denna dag har gått väldigt snabbt, började med att jag träffade Lisa. Vi gjorde inte så mycket, käkade, snackade och så spelade vi självklart tv-spel, fick bli supernintendo idag! Som enligt mig är det bästa tv-spelet i längden. Vårat Systrar i jeans tittande blev aldrig av, tiden gick ändå.
Sedan var jag iväg på "min" grej, det gick bra och fick sluta 1 timma tidigare, fick vänta på bussen i över 30 min, desto mindre kul. Nu sitter jag hemma och Sofia och Robert är här, Sofia har lämnat lite bröd som hon har bakat och ska vara kvar och käka. Ska nog titta på Sex and the city filmen, har inga avsnitt kvar att titta på och Eva glömde den sista säsongen så jag får panik. Börjar bli helt beroende av det.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0