Andra avenyn.

Hallå!

Denna dag har varit skön hit tills, känner mig lite små stressad, eller vet inte vilket beslut jag ska fatta, har tre olika förslag hur jag ska göra sen framåt kvällen men vet inte ännu vilket jag ska bestämma mig för. Alla tre är lockande...
Idag har jag än så länge bara suttit och kollat på Andra avenyn, har sett 5 avsnitt. Ska straxt fixa lite lunch, hade jag tänkt och sedan diska. Jag har också gjort klart ett par raggsockor, de är randiga, mörkgrön och mörkblå. Tänkte ge dem till Sofia, de andra paret hon fick var jätte stora eftersom hon är mini. Så de här är lite mindre...
Sitter även och väntar på att klockan ska bli 14:00 så jag kan ringa mamma, behöver lite råd... Haha!

Äntligen så är också Honey nåbar, kunde inte ringa honom från sen eftermiddag, igår. Men nu är han hemma igen så nu kan jag ringa när jag vill.
Kvällen igår, som blev tillbringad med ett par nötter var trevlig, mycket skratt kan man ju då säga att det blev. Senare idag ska jag (som det ser ut just nu) träffa pappa, det blir nog inte så långvarigt eftersom jag har planer inför kvällen, men har inte träffat honom på evigheter, och igår hjläpte han mig med en sak, var helt pank så jag fick 200kr, dels för att jag skulle köpa lite grejs, men blev dock ändå över 100kr till mig.

Ska nu fästa klart lite trådar på sockorna och sedan käka.
CIAO , Malin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0