A Walk To Remember

Nu har jag allt kommit på vilken som är en av de bästa filmerna som finns, det är självklart A walk to remember, den är så fin! Igår kväll satt jag och Max och kollade på den, jag har sett den förut men kom på igår att de är en av de bästa filmerna som finns! Jag började naturligtvis att gråta till filmen, och nu snackar vi inte om några få tårar, jag verkligen satt och grinade, rann floder av tårar i 2timmar... Har nog aldrig gråtit så mycket under 2timmars tid, speciellt inte till en film. När filmen var slut började jag gråta för det, och tyckte allting blev så sorgligt och hopplöst.
I efterhand undrar jag om det verkligen bara var filmen som var så sorglig eller om allt runt omkring även gjorde sitt? Hur som helst är de en av de bästa filmerna som finns och den är fruktansvärt känslosam, så mycket tårar åt ingenting som är verkligt... Nästan lite sjukt. Fick nästan hänga upp tröjan på tork och föna håret av allt gråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0