Superskurken Hjärta

Tittade på dagens avsnitt av julkalender, den kanske kan bli "bra". Ialf i jämförelse mot de senaste åren (som jag skrev igår).
Men titta på detta klipp, om jag var liten skulle jag bli rädd. Ungefär som man blev när skelettet från Greveholm kom, tror skelettet skrämde mer än vad denna tant gör, men visst är superskurken hjärta läskig i detta klipp?
Jag hade blivit rädd ifall jag var liten!
Haha.
Tror jag har för mycket fritid ibland. Och ja, jag vet att klippet har en dålig kvalité.
Men kände att jag var tvungen att dela med mig om superskurken hjärta, det säger ju faktiskt sig självt!

För er som sett "Bernad & Bianca" den andra filmen, då meduza är med. Visst påminner dom två om varandra?
Sen för er som vet vem Lillebrorsan är, ialf som han var som liten. Visst är han då lik henne? Hahaha
En sån där skön barn-glädjeförstörare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0