Sådärja!

Nu har jag lyckats fixa så att det går att få över bilderna från kameran till datorn.
Som ni säkert redan vet om så och som jag tidigare skrivit så var det ju jul i lördags, eller?
Det blev en riktigt mysig kväll och dag.
Fick (fast det inte skulle bli några paket) några små grejer. Av M&M fick jag en rosa fickplunta + ett halsband där ett shotglas sitter fast i halsbandet, haha. Dessutom en liten converse sko som är en doftsko som jag ska hänga upp i bilen.
Så söta saker, och jag blev väldigt överraskad och glad, brukar inte fira det med mamma och trots det hade hon köpt små, mer symboliska saker.
Vid paketöppningen blev det ganska mycket skratt må jag då säga, speciellt när vi kids öppnade paketen från M&M, så knäppa och roliga saker :)
Av J&N fick jag ett bidrag till min Iron maiden biljett, vilket är suveränt eftersom då behöver inte jag betala lika mycket själv. Jag fick även ett gäng med bonbon klubbor, vilket är ett danskt godis som är min favorit, som dessutom har blivit svårt att få tag på här i Sverige.
Tack till er, ni är bäst!




Här är alltså vår julgran, som har stått framme i ungefär en månad, mamma tyckte det var lika bra att ställa fram den. Och ja, den är faktiskt svart, det mesta är svart och vitt. Finns dessutom endast två tomtar med färg i vår lägenhet, och dem sitter utan ansikte i ett varsitt fönster i köket.
Tror det är bilden som är sne, för granen är rak i verkligheten.


Som ni ser, ett glasögonsugrör.


Åh, min älskade söta doftsko och fickplunda + shothalsband.
- Girls night out.


Plutten fick även komma hem i helgen. Miss him.



När vi sitter och äter så lyfter N. upp ett fiskhuvud från den rökta laxen och öppnar munnen på fiskhuvudet och ut kommer en väldigt lång tunga. Usch ser så äcklig ut.
Men visst har fisken en väldigt stor tunga med tanke på hur liten fisken är?!


En tomte, den heter numera Örjan...



Det var lite bilder ifrån helgen, resten behåller jag för mig själv. Men en liten inblick blev det allt:)

 PYSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0