Så glad för det.

Det är fredag vilket är så jäklans skönt.
Jag är skit trött och har huvudvärk, men det är trots allt fredag.
Ska träffa Kajsa och Lisa ikväll, det ska bli mysigt:)
Dagen har varit väldigt skön för övrigt, började med Lucia friande i skolan, skrev prov vid 10:00 sedan fick vi gå hem, jag och Emilia åkte upp på stan, jag gjorde klart det sista med julklapparna. Har en lite grej-detalj kvar att köpa sen så - ÄNTLIGEN, är jag klar.
Sedan fick jag skjuts hem till Niklas, det var trevligt han bjöd på knäck, sen satt vi och uggla ett tag och efteråt åkte jag hem. 
Nu sitter jag här, kan knappt hålla ögonen öppna och funderar på att ta mig en powernap innan ja ska duscha m.m. Hade tänkt o städa men kanske spar det tills i morgon...

Satt och funderade förut, och jag är så jäkla glad att jag slipper't... Att jag inte behöver vara med och lyssna, att jag inte ens behöver bry mig. Förut trodde jag det kallades förlust men har verkligen inset vilken vinst det är. Tack för det!

Tänkte på en sak, saker och ting är som en,
Ankdamm som jag inte behöver trampa i som jag kan stå bredvid och betraka med ett stort frågetecken om hur fan man orkar?!
Det är underbart.

Pyss så länge.



Såhär blir det i helgen.
Alla nära och kära samlade, öppna dörrar för varenda kotte, som en stor
big family. Love it.
Niklas är lilla my.
Och ni andra vet väl om att jag är en mumin? Har konstigt nog fått det smeknamnet
på grund av mina ben, längden på dem, vilket jag efter det har fått komplex över.
Tacktack för inget.
Hejhoppsnopp, mumin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0