Onsdagen i december då jag behöver göra annat än sitta här

Usch, jag gillar verkligen inte att skriva uppsatser, har precis satt mig och ska försöka skriva vidare på den, har ingen lust och vet liksom inte vad jag ska skriva.
Konstigt nog får jag ursäkter att göra andra saker, enbart för att slippa att skriva, haha.
Skönt när den är klar, för då är det jullov.
Har ett prov på fredag, men det känns ganska soft och konstigt nog ser jag "fram emot" att ha ett vanligt, klassiskt högstadie prov. Sista tiden har det enbart varit inlämingar efter inlämingar.

Hade bara en lektion idag, det var idrott och eftersom jag är genom förkyld kändes det onödigt att åka dit för att berätta att jag inte kan vara med för att ja är sjuk.
Istället tänkte ja plugga, klockan är nu straxt efter 4 och jag har ännu inte börjat. Bra va?
Men eftersom mamma kom hem idag så drog jag med henne till marieberg ett tag, passade på att köpa julklappar. Vi båda två är krassliga så slutade med att våra huvud satte stopp så vi åkte hem, jag är fortfarande tung i huvudet och har huvudvärk, har dessutom fått en härlig, retlig hosta.
Träffade även Tove på marieberg, det var längesen man såg henne:P  
Köpte ialf så pass mycket julklappar så jag endast har 3 saker kvar att köpa! YES! Men vet vad det är för något ja ska köpa så det känns lugnt.
Den ena är till mamma (o det kan ja inte köpa när hon är med) och de andra två är till grabbsen! Skulle i och för sig också köpa det sista till B-presenten.
Det får bli på fredag eftersom den ska vara klar till lördag.... Hihi .
Funderar på att slå in dem som är klara och placera under granen... =)

Nu får jag nog avsluta här och rycka mig i kragen, för jag måste verkligen bli klar med uppsatsen. Tror dock inte jag hinner till tisdag, känns kul att jag är såhär positiv, det är ju inställningen till saker och ting som räknas, den påverkar det ialf väldigt mycket.
Skönt att ha min moder här hemma ialf och i helgen kommer Micke, nicenicenice!
Nu ikväll kommer mina underbara bröder hem till mig och vi ska laga tacos och ha de mys! 
Sug på den du.
I mogon är det torsdag... Då händer grejer, eller? Skulle egentligen lämna in en rapport på multimedian, men den är ännu inte påbörjad så det får bli en annan gång, sen ska jag och Emilia få klart på vårt bildspel. 
Sen är det fredag och jag försöker tagga mig själv, men jag vet att det kommer blir superbra och kul känns lite jobbigt bara när man är lite smådålig. Aja, det hänger alltid på sällskapet och mitt sällskap är riktigt guldigt så det blir en super bra fredag! Hihi . <3
Ska väl sluta skriva här nu, svårt att göra det när man vet vad som väntar en, får t.o.m med mer lust att dammsuga hela lägenheten än att plugga, o då är det ganska illa när man har en sådan vilja.
P.s har hänt två märkliga saker idag... så det har varit en ganska händelserik onsdag mitt i december.

Hejdå ännu en gång.
Hej .

Pyss
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

AAaaaruuu, kanske bättre att skriva din uppsats än att skriva en uppsats i bloggen? Hihi! :) Kommer bli en superhelg! <3

2009-12-09 @ 20:27:11
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: fotograbben

Vad har du gjort idag? :)

2009-12-10 @ 20:24:32
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0