Kockdrottning

Hej!

Fy skjutsingen vad pank jag är. Längtar efter lönen!! Även att dem pengarna först och främst går till att betala tillbaka skulder, så har nog inte mer pengar efter. Men ändå! :)

Ska snart fixa käk, det blir gratäng o kött, mums! Tänkte på en sak förut, jag är nog fasen kung på att laga mat förutom den gången då jag råkade somna och glömde bort att jag lagade mat så att när jag vaknade var lägenheten rökfylld och det höll på att börja brinna. Hade jag vaknat 10 minuter senare hade jag nog aldrig vaknat över huvudtaget, men förutom det så är jag nog kung!
För min köttbit blev så jäkla god och min gratäng... UNDERBART!

Jag har mer eller mindre lov, inga lektioner i morgon och skolavslutning på torsdag. Så vad ska vi hitta på?
Jag hade värsta superduper bra planer för fredagen men VISSA dissar ;) Haha.
Ska vi hitta på något?
Ska kanske träffa grabbsen istället... Aja, här blev mina funderingar och tankar nerskrivna, det är mitt i-lands problem om vad jag ska hitta på de närmsta tre dagarna.


PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0