Julklappsbyte.

Idag har det blivit julmys med mycket bullar i olika varianter samt så julklappsmysbyte med K&L.


En hjärtformad datamus!
Den passar mig perfekt.... Kan ju finnas många fina syften med den.
Har förresten redan invigt den och det var/är lite ovant, men jag gillar'n!


- Tro, Hopp & Kärlek.
Detta riktigt fina halsband fick jag, det är något som jag kikat ut under en längre tid.
Dessutom var det kärlek vid första ögonkastet.


Sådana där fina, söta och roliga piller.



Ett roligt spel som jag också önskat mig. Denna fick jag av J&N, innan julkappsbytet med L&K.
Det är fia med knuff fast i drickvariant.
Blir nog invigning på lördag.


Tack så jätte mycket för de braiga och fina presenterna ! :)
Jag gillar't!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack detsamma! :)

2009-12-22 @ 08:40:58
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0