Julklappsångest.

Det är 3:e december, alla skriver och säger att dem är klara med julklapparna.
Hallå?! Jag som tyckte att jag var tidigt ute iår, jag har köpt en julklapp.
Vem är klar redan i första veckan i december? Ojojoj ...
Får nästan lite ångest.
Samtidigt så vet jag att egentligen "behöver" jag bara köpa två julklappar, två lite mer speciella på något sätt. Eftersom det inte ska bli något firande, eller det blir inget firande mer eller mindre, men jag vill köpa julklappar till alla möjliga, för jag tycker det är kul och det är kul att få ge bort saker.
Känner också att jag måste skaffa mig en person som ska vara av de maskulina könet som har samma klädsmak som mig inom killkläder, för det finns hur mycket fina grejer/kläder som helst till killar som jag vill köpa och ge bort.
Dock så har jag ingen kille som står mig tillräckligt nära som har samma klädsmak på kläder som jag kan ge saker till utan att det blir "knäppt"... Haha. I-lands bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0