Juldagen!

Hallå!

De tre senaste dagarna har jag haft fullt upp.
Onsdagskvällen blev tillbringad med bröderna hos lillbrorsan, där vi hade uppesittarkväll. Det var mysigt.

Julafton igår, vilket blev ganska lugnt. I vanliga fall brukar mina julaftonar besto av mycket folkt, men igår blev vi endast 9 st, vilket kändes väldigt lugnt och skönt!
Jag fick lära ut mina kunskaper till en liten go och rar flicka, haha. Bilder kommer senare...

Idag däremot kommer vi bli ca 25st, så känns nästan som att det är julafton idag. Eller har glömt bort hur den känslan känns, men ni förstår vad jag menar.
Så nu ar jag precis gjort mig i ordning på nytt och det dörren har redan öppnats, vilket innebär att folk har redan börja kommit.
Lika bra att traska ner och vara social igen... =)
Får se ifall jag får tid över att besöka här igen.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0