Helgen är förbi ännu en gång

Denna helg har verkligen tagit kål på mig, även om det har varit positivt, men jag är så fruktansvärt trött nu.
I fredags blev det en snabb utgång, jag var inte så värst peppad, ville ta det lugnt och ladda inför lördagen samt sova ikapp och få tillbaka min förlorade sömn.
Hur som helst, fredagen blev trevlig ändå, det går nog inte att få den dålig med det rätta sällskapet som jag hade med mig.

Igår blev det av hem till Johan, vi hade julkäk och julklappsbyte.
Det var trevligt, sedan blev det utgång, från alla möjliga tänkbara ställen så hamnade vi på Björnis, det var trevligt. Alltid kul med trevligt sällskap.
Träffade ganska mycket folk ute som man kände.
Efter utgången blev det hemåt och fy helsike vad jag trött jag var i morse när man skulle upp och jobba.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0