Grymt rolig kväll .




Gårdagen känns väldigt lång... Allt som hände känns ungefär som det är utspritt på 3-4 dagar.
Jag började min förmiddag med att trängas på mariberg och skratta åt hysteriska människor.
Ingen av oss kollade typ på rean, dels för att alla var hysteriska, sen tror ja inte att det fanns något att ha och det var inte tanken att åka dit för rean. Men nu ska ja komma till "saken".
Efter vår truddelut på Marieberg blev det hem till Åsa ett tag, där käkade jag och hade det riktigt trevligt! Var längesen så det var riktigt trevligt.
Allihop satt och skrattade åt nudelhuvudet.
Efter det supertrevliga besöket så kom C/G&J och hämtade mig. För då skulle man hem och göra sig i ordning ännu en gång....

Jag och Christian klippte Joakim, det var lite småkul.
Började med att jag skulle göra det, jag stod i badkaret för jag ville inte ha hår överallt, sedan slutade det med att Christian stod på toaletten och vi körde med en varsin sax och rakmaskin, haha. Men det blev faktiskt bra, även om det inte låter troligt.

Sedan började folk rubbla in... Eller folk, snarare B-isar. haha.
Efter ett tag åkte vi till väster, där blev det en andra förferre.
Utgång var på G, vi hamna efter mycket om och men på frimis, tanken var till Strömpis. Var inte speciellt mycket folk på frimis, men det var riktigt trevligt ändå. Blir ofta så ändå när man går dit med några stycken/trevligt sällis!
Synd bara att inte allihopa kom med in...
Huvudsaken var att 2 av er kom in (som ni gjorde).
Efter blev det hemgång.
Kajsa, jag och Lisa gick tidigare, vrålhungriga som vi var.
Vi fick en riktigt creepy kille på kroken.

Fick en sköning i trapphuset, vet inte ifall han var twilight inspirerad eller om det var alkoholen eller något annat, men han fick för sig att vi var vampyrer och att han bad sin kompis att springa. HAHAHa.....!
Aja, kvällen var riktigt jäkla underbart nice. Fint uttryck va ?

Sådana gillar vi!


 

 


Detta spel invigde vi igår.. Jag vann!


Snyggingarna!


En klassiker...
Självklart kunde inte Krille låta bli att lämna oss själva på bilden.


Blunda är knepet, det är då ingen ser, ingen vet...


Hahaha.. Jäkla muppar.
Vet inte vad dem gör... Eller var det en Elvislåt? 
Vad man kan hitta för annorlunda grejer på sin kamera, nu i efterhand...


Såhär slutade det...
Lisa fick ångest.

Fattar däremot inte varför kameran inte användes mellan 23:00-02:00.
Så det kan bli... Detta är sista bilden straxt efter två, o den innan togs innan elva! Haha.
Muppeli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0