Fotsvett

Jäklar vilken härlig fotsvett man får efter 13 timmars traskande...
Har inte hunnit med det jag tänkt idag, vilket var städning, träning och upp på stan. Har bara hunnit med att jobba...
Hoppas jag hinner med städningen i morgon, onsdagen är redan fullspäckad, men kanske lyckas lura upp mitt sällskap då på stan? (A)
Sedan är det nyår... Usch vet inte riktigt ännu vad som händer och vet definitivt inte vad jag ska ha på mig.

Började förut att tänka på min loverboy, fan vad söt han kan vara ibland...


Nehe, blir väl att diska upp flera ton disk i köket, duscha, föna & platta ifall jag orkar sedan sova, eftersom i morgon blir det nästan som idag. Love it, samtidigt som jag inte vet hur jag ska hinna med allting:)


Hejsvej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0