Förlåt

Blir tokig.
Hela dagen hade jag tänkt att jag skulle berätta och visa hur min julafton blev, men det verkar tydligen som att min kamera vägrar, eller ifall det är datorn. Bilderna vill i alla fall inte hoppa över till datorn, så sorry för er nyfikna läsare att dem kommer upp senare, kanske i morgon :)

Dagen har annars blivit spenderad med att ha en återigen mysig och trevlig middag som man alltid gör dagen efter julaftonen, man käkar upp resterna från all julmat!
Ikväll åkte även Fille och Micke hem, blir tomt då.
Jag var även iväg och lämnade Mårten idag, han fick också komma över på besök och precis innan vi skulle åka blev han ritkigt sådär mysig som bara en mårten kan bli!
För bara en liten stund sedan åkte mina underbara coolingar hem, åh fy fasen vad dom är bäst.

Vet dessutom för er andra vem som är världens bästa pojkvän, han är dock upptagen, men en bättre får ni leta efter!!
Fy fasiken vad han är bäst!
Njut, var stolt och glad. Två guldklimpar i en smäll.

Funderar nu på at gå och lägga mig... Vill sova för att jag inväntar morgondagens händelser, shit vad jag längtar! GULDGULDGULD!
I morgon ska jag också slå in den sista julklappen... :)

Puss !
P.s blir riktigt frustrerad när min kamera cpar sig eller ifall det är datorn, men nu kan jag inte visa min urcoola julklapp jag fick. Hihi , så nice.
Jag berättar inte, ni får som sagt se när bilderna är överförda! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag längtar tills vi ska ses! :) <3

2009-12-21 @ 09:35:31
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0