En exploderande pulka

Hallå!
Idag har jag jobbat, jag gillar't det blir cash och jag hade inga lektioner så det passade perfekt. Dagen var ganska seg, tur att det finns trevligt sällskap!
När jag kom hem så har jag fixat lite små saker, diskat och andra saker som måste göras.
Förut idag när jag sålde lite pulkor slog tanken mig, den gången då jag fick ett ryck att åka pulka så vi åkte iväg för att köpa oss en varsin sedan bar det iväg mot ånnaboda, skit taggade var vi, stod högst upp och jag satte mig i min fina blåa pulka, på första åket råkade jag åka på ett gupp, så jag flög upp och min pulka "exploderade", den pajade. Kan ni tänka er hur besviken jag blev? As taggad och på första pulka åket går den sönder. Dessutom hette den blixten...

I morgon är självaste skolavslutnignen, efteråt blir det kanske att träffa N&J eller Lisa ett tag, beror lite på. Någon har dessutom skrikti på hjälp så supersnälla, superunderbar coola Malin ska rycka in med hårdhandskarna och hjälpa det stackars barnet.
Hahaha....
Funderar fasen på att titta på julkalendern, var ett tag sen:p

Pyss

Bara för att jag ska se Eddie snart....
F..e..a..r. of the DARK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0