Buzz

Kvällen blev tillbringad på stortorget med trevligt sällskap och mina ögon fick vila på en läckerbit. Jag är helt galen besatt av brolle, nej nu överdrev jag. Men han är väldigt snygg, jag älskar hans röst och stil.
När O'helga natt var slut gick vi hem till mig och tog några ronder i Buzz, fy fasen vad det kan locka fram skratt.
När vi spelat så att alla tre lyckats vinn minst en gång var så upptäckte vi att klockan tickat iväg.

Efteråt blev det ett telefonsamtal med Hjärtat, och Godingen, vill seees!
Såg förresten några urheta bilder ifrån helgen, jag går verkligen igång på skjortor & depalma jackor. Så jäkla urhet det är på dom.
Nu i min ensamhet funderar ja på att krypa ner och läsa lite, vill läsa ut denna bok ja läser nu, har inte haft tid och just nu är det väldigt spännande i den, förstår ni då mitt i-lands problem?

Hur som helst, en spännande vecka väntar framför mig, det kan inte bli något annat än spännande.
Pyss.

Måste ta mig en funderare om när jag ska hinna att köpa alla klappar till snälla människor runt omkring mig?!
Får hålla mig i kragen så ja inte går in och köper upp alla ursnygga pojkkläder som det finns just nu, tror inte att mina Hjärtor vill ha det. Kanske superskurken hjärta (som han numera blir kallad), men inte alla andra hjärtor i min omgivning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0