19 december - nästan julafton

Idag den 19 december tas allt som det vore 24 december...
Jag har jobbat och när jag kom hem var jag så genomfrusen så det omdelbart blev att lägga sig i ett varmt, varmt bad:)
Fille och Micke är här, om ett tag kommer det mer människor och vi ska ha julkäk och annat mys!
Har mer eller mindre haft ont i huvudet hela dagen, vilket är segt men som inte får förstöra kvällen.

Kvällen igår blev verkligen inte som planerad, men den slutade både på gott och ont.
Jag vill inte längta efter dagar för det innebär att lovet bara rusar förbi, men jag längtar verkligen efter måndag!
För den ska bli så himla mysig och rolig. <3

Har inget vettigt att berätta, så ska göra lite nytta, ligger efter med en sak enligt min planering.
Den planeringen som alltid får Niklas till gapskrattt. Förstår inte varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0