1 December.

Idag är det första december.
Med andra ord, bara 23 dagar kvar till julafton,
dem som har chokladkalender får ta sig en pralin,
och julkalendern börjar.
Dessa saker var ett av det bästa som liten.
Ifall man tänker tillbaka på de sista åren så har julkalendern varit värdelös, det finns ingen snö (som gärna för mig endast kan vara i december månad, dock ingen slask bara snö!), vilket är dåligt!
Har i och för sig inte sett julkalendern ialf de sista 3-4 åren, men det har annars varit tradition för mig. Och dem är inte bra, inget slår Greveholm eller Sune.
Jag tror jag håller på bli gammal.
Men tänk er själva, generationen efter oss... Får dem ens någon snö under december? hm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0