Upptagna Malin ?

Hej!

Nu har jag precis kommit hem, har en fruktansvärd huvudvärk men det "får gå". Jag ska snart iväg upp på stan och göra lite grejer, sedan blir det förmodligen att träffa Lisa ett tag, var ett tag sedan jag träffade henne.
Idag har jag haft en ganska så uppbokad förmiddag, har bl.a. varit förbi jobbet, fixade lite grejer och sådant. Så har jag även haft tid för att slå ett öga mot en person, haha.

Under dessa dagar som jag inte bloggat har jag haft mycket för mig, som ni säkert märkt. Har gjort en hel del grejer, bl.a. var jag iväg en kväll med jobbet och spelade golf och tog lite bira, inklusive utgång, träffat lite vänner, suttit nergrävd med huvudet i en bok. Men ska nu försöka få tid för datorn med, haha ... Men min dator krånglar så det är inte alltid jag kan sitta här heller.
Jag skulle behöva få tid för att städa, kanske blir på söndag eller något liknande...

Detta inlägg var ganska så ointressant, men sådant man får ta.
Nu ska jag fixa lite innan jag ska dra mig igen:P
PUSS


Bjuder en bild på oss, eftersom jag även tillbringad en tid med henne dessa dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0