Tid för berättande

Hej!
Jag har verkligen inte haft tid för bloggnade de sista dagarna, men ska återberätta lite. Stockholm i torsdags med Lisa och Johanna var riktigt trevligt, det var dock väldigt varmt, skulle inte gjort något ifall det vore mulet den dagen. Men hur som helst, det var trevligt.
Jag lyckades göra några fynd, lite linnen, väska, underkläder, samt smycken. Bästa köpet var en nikeväska jag köpte plus så ett par jätte fina underkläder från topshop.

När vi kom hem blev det raka spåret hem, göra sig i ordning på nytt, sedan gick jag och Lisa till Strömpis för att kolla på Fashion Pack, det var lika bra som vanligt.
I bussen på hemresan från Stockholm lyckades jag slumra till, men slog i huvudet i fönstret ca 4 gånger, så nu har jag en bula i pannan. Desto mindre kul. Hehe

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0