Svininfluensa?

Hejhopp!

Idag hade jag sovmorgon, vilket var underbart skönt. Däremot var det fullrulle när jag väl kom dit, var lite trassligt och jag nämner inga namn, men tycker konstigt nog synd om honom, lite grann ialf. Samtidigt som jag inte kan förstå varför?! Lite sjukt ialf.
Efter jobbet blev det att cykla hem, tog de halvlugnt och har gjort lite vettiga grejer för en gångs skull. Nu mår jag helkonstigt, det snurrar i huvdet och det trycker bakom ögonen, samtidigt som hela axlar, nacka och ryggraden neråt ömmar, plus så har jag en väldigt jobbig hosta och är förkyld. Låter väl kul va? Vem vet, kanske jag har fått svininfluensan?! Nej, det har jag inte. Men tanken föll mig förut eftersom Lisa alltid pepprar om den influensan.
I morgon blir det jobb, en kort dag men tidig morgon. Finns ett plus, you know it;)
Sen ska jag även kolla upp lite mer om vad som hände igår, det sista beskedet liksom.

Blir så jäkla arg, framför allt ledsen, min kamera har nog gått sönder. Fy fan! Bästa kameran jag haft ju.
Känner mig lite tom på vad jag ska skriva, tror det är för att det snurrar i skallen osv.
Skriver mer i morgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0